2012. november 3., szombat

Cupcake szülinapra

Egyik barátnőm szülinapjára úgy gondoltam, hogy torta helyett cupcake-et fogok sütni. Egyrészt idő hiányában döntöttem emellett, másrészt pedig mostanában a cupcake-kel kísérletezek és nagyon tetszik a dolog:) Rengeteg mindent ki lehet belőlük hozni. Általában úgy állok neki egy ilyen sütinek, hogy kb tudom milyen muffint fogok sütni és milyen hab lesz a tetején:) A többi, a díszítés és hogy mi lesz rajta pontosan, szépen időközben kialakul.



Ehhez a cupcake- hez sima muffint használtam alapként, majd a tetejére eperhabot készítettem. Egy kis piros színezővel szép rózsaszín lett a habja. A díszítés további elemei a gumicukorkák, a csokis roló illetve a fahéjas keksz volt. A végén pedig csokit csurgattam a tetejére.

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése